Projektowanie doświadczeń klientów - jak omówić ten temat na szkoleniu?

Przede wszystkim warto wysłuchać historii pracowników, którym zdarzyły się sytuacje trudne,nietypowe
a może zabawne? To właśnie suma doświadczeń ludzi pracujących razem, może stać się inspiracją do stworzenia nowego wzorca obsługi Klienta.

Aby rozpocząć ten temat na szkoleniu, warto posłużyć się talią kart SEEDS. Kolekcja 50 kart SEEDS
to zbiór inspiracji opisujących unikalne sposoby budowania wartości biznesowej przez doświadczenie Klienta. Są to przykłady rozwiązań, które firmy z różnych branż wprowadziły z myślą o użytkownikach swoich usług czy produktów.

Znajdziemy tu podpowiedź:

Jak edukować klientów przez opakowanie ? – SAMSUNGOWI to się udało.

Jak można komunikować się z Klientami w unikalny sposób? - InPOST to się udało

Jak możesz zaangażować w swoją markę różne grupy klientów? - APPLE to się udało

Jak sprawić, żeby wizyta u ciebie była wygodna dla rodziców i ciekawa dla dzieci? -IKEA ma rozwiązanie

Zakupiłam takie karty w ramach wzbogacenia szkoleń, które prowadzę i …..

I działają 😊

Użycie kart w łatwy sposób otwiera uczestników na dyskusję, motywuje do wymyślania rozwiązań dedykowanych Klientom i pokazuje,że ludzie mają w sobie sporą dawkę empatii.

Polecam nie tylko trenerom.

Dziękuję, że tu zaglądasz !

Ania

ANNA MOŻDŻYŃSKA Trener biznesu

Jako trener cały czas pogłębiam swoją wiedzę, szkoląc się u najlepszych w Polsce, uczestnicząc w seminariach, kursach , zlotach trenerów biznesu, aby wymieniać się wiedzą i poznawać nowe metody szkoleniowe.

Czytaj więcej