Pracuję w sektorze HoReCa od 18 lat, służąc radą i pomocą tym, którzy stawiają pierwsze kroki, oraz wszystkim nastawionym na zmianę.
Trener, wykładowca, szkoleniowiec, pilot wycieczek, przewodnik turystyczny oraz szczęśliwa żona i mama 2 córek.
Zapraszam firmy, hotele, restauracje , kawiarnie oraz wszystkich tych, którzy pracują w sektorze usług, do
skorzystania z mojej oferty szkoleniowej.
Jako trener specjalizuję się w szkoleniu personelu z zakresu usług sprzedażowych, z podnoszenia standardów
obsługi klienta, a także z motywacji, negocjacji, organizacji czasu pracy.
Omawiamy studium przypadku, inscenizujemy sytuacje trudne, konfliktowe, aby kursanci mogli przećwiczyć poprawne zachowanie w relacjach z Klientem , które do tej pory sprawiały, że czuli się bezradni.
Kto pierwszy przychodzi do firmy Klient czy pracownik?
Pracownik.
Naucz więc swojego pracownika takiej obsługi , żeby sam czuł satysfakcję z pracy, aby sprawił, że Klient wróci, a zyski podziel tak, aby pracownik czuł się doceniony - oto według mnie podstawa budowania relacji w firmie.
Po każdym szkoleniu firma otrzymuje raport poszkoleniowy oraz moje 3 miesięczne wsparcie, konsultacje, ewentualną korektę błędnych zachowań, tak aby procedury wyćwiczone na szkoleniu, zaczęły obowiązywać w codziennej pracy ludzi, którzy się u mnie szkolili.
W oczekiwaniu na kontakt, pozdrawiam!