06.09.2022
Jak polepszyć obsługę gości na bazie ich indywidualnych potrzeb? Customer experience w hotelu!
Zobacz nagranie
06.09.2022
Zobacz nagranie
18.08.2022
Zobacz nagranie
09.08.2022
Zobacz nagranie
28.07.2022
Zobacz nagranie
19.07.2022
Zobacz nagranie
05.07.2022
Zobacz nagranie
21.06.2022
Zobacz nagranie
14.06.2022
Zobacz nagranie
07.04.2022
Zobacz nagranie
24.03.2022
Zobacz nagranie
01.03.2022
Zobacz nagranie
17.02.2022
Zobacz nagranie
08.02.2022
Zobacz nagranie
31.10.2018
Cytat tygodnia: Never stop learning, becouse life never stops teaching !"
Czytaj więcej31.10.2018
Jak omówić ten temat na szkoleniu? Czy pracownik wymyśli coś, co wprowadzi twoją usługę na wyższy poziom?
Czytaj więcej17.10.2018
W środowisku warszawskich hotelarzy krąży anegdota, jak to pewien szejk wychodząc wieczorem z windy hotelowej zwraca się do Concierge.
Czytaj więcej17.10.2018
Każdy wie, jak obecnie wygląda sytuacja. Co zrobić, aby pozyskać wartościowych, dobrze rokujących pracowników?
Czytaj więcej17.10.2018
Z czym się Państwu kojarzy INTEGRACJA PRACOWNIKÓW? Jednym kojarzy się z „Johny Walkerem”, innym z szalonymi tańcami po 24.00, jeszcze innym ze smutnym obowiązkiem.
Czytaj więcej17.10.2018
Rzadko dyrektorzy hoteli zadają sobie trud spędzenia w zarządzanym przez siebie obiekcie 1-2 nocy.
Czytaj więcej