06.09.2022

Jak polepszyć obsługę gości na bazie ich indywidualnych potrzeb? Customer experience w hotelu!

Zobacz nagranie

18.08.2022

Ciekawe różnice w obsłudze Gości z Europy i świata - Savoir-vivre w recepcji hotelowej

Zobacz nagranie

09.08.2022

Nie rezerwuj tego pokoju jeśli... Zdradzamy sekrety z zaplecza hotelarzy!

Zobacz nagranie

28.07.2022

Gdzie lepiej rezerwować pokój: bezpośrednio w hotelu, czy na Booking?

Zobacz nagranie

19.07.2022

Jak rozpatrzyć reklamację, aby Klient powrócił i mimo wszystko polecił nas innym?

Zobacz nagranie

21.06.2022

Relacja ze szkolenia: Jak skutecznie rozwiązywać problemy? Komunikacja i wykorzystanie informacji

Zobacz nagranie

14.06.2022

Kto wymyślił usługę ROOM SERVICE? Od kiedy to funkcjonuje? Oscar Tschirky z hotelu Waldrof Astoria

Zobacz nagranie

07.04.2022

Jak ograniczyć straty żywności w gastronomii i hotelarstwie?

Zobacz nagranie

24.03.2022

Zarządzanie sobą w czasie - jak to robić? Jak organizuje pracę personel sprzątający w hotelu?

Zobacz nagranie

01.03.2022

Czym tak na prawdę zajmuje się Concierge? Pomysł na ciekawą pracę w hotelarstwie!

Zobacz nagranie

31.10.2018

Cytat tygodnia

Cytat tygodnia: Never stop learning, becouse life never stops teaching !"

Czytaj więcej

31.10.2018

PROJEKTOWANIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTA

Jak omówić ten temat na szkoleniu? Czy pracownik wymyśli coś, co wprowadzi twoją usługę na wyższy poziom?

Czytaj więcej

17.10.2018

CONCIERGE - pomysł na interesującą pracę w hotelarstwie

W środowisku warszawskich hotelarzy krąży anegdota, jak to pewien szejk wychodząc wieczorem z windy hotelowej zwraca się do Concierge.

Czytaj więcej

17.10.2018

Jak skutecznie rekrutować wartościowych pracowników?

Każdy wie, jak obecnie wygląda sytuacja. Co zrobić, aby pozyskać wartościowych, dobrze rokujących pracowników?

Czytaj więcej

17.10.2018

Wartościowa integracja pracowników, bez wydawania ani 1 zł?

Z czym się Państwu kojarzy INTEGRACJA PRACOWNIKÓW? Jednym kojarzy się z „Johny Walkerem”, innym z szalonymi tańcami po 24.00, jeszcze innym ze smutnym obowiązkiem.

Czytaj więcej

17.10.2018

Tajemniczy gość

Rzadko dyrektorzy hoteli zadają sobie trud spędzenia w zarządzanym przez siebie obiekcie 1-2 nocy.

Czytaj więcej