Roman Biłas Prezes Północnej Izby Gospodarczej

Potwierdzeniem umiejętności trenera był nie tylko świetny kontakt z uczestnikami szkolenia i profesjonalne przedstawienie omawianych zagadnień.Najważniejsza okazała się pozytywna informacja zwrotna uczestników do naszej organizacji i zwiększenie zainteresowania kolejnymi szkoleniami..

Mariusz Matera Dyrektor Hotelu Planeta w Mielnie

Z usług doradczych Pani Anny Możdżyńskiej korzystaliśmy w ramach przygotowań hotelu do sezonu letniego 2018.Wieloletnie doświadczenie oraz umiejętność wsłuchania się w potrzeby Klienta, zaowocowała naszą współpracą także przy tworzeniu pakietów pobytowych dla Gości hotelu Planeta.Wiedza na temat wysokich standardów obsługi Gości,umiejętnego budowania dobrego wizerunku hotelu, były dla mojego zespołu wysoce inspirujące.Z pełnym przekonaniem mogę zarekomendować Panią Annę jako doświadczonego trenera, który umie dzielić się wiedzą i robi to w sposób profesjonalny.

Artur Pomianowski Dyrektor Biura ZROT

Artur Pomianowski

Helena Rudnicka Hotel Wodnik

Helena Rudnicka

Wojciech Heliński Prezes ZART Sp z.o.o

Zajęcia przeprowadzono w formie warsztatów z uwzględnieniem potrzeb uczestników.Przygotowanie merytoryczne trenera,umiejętność przekazywania wiedzy, oraz treści odpowiadały zapotrzebowaniu grupy, oraz oczekiwaniom zamawiającego szkolenie.Uczestnicy szkolenia wysoko ocenili pracę trenera, program oraz metody i organizację zajęć.Polecamy Panią Annę Możdżyńską jako rzetelnego partnera w zakresie realizacji szkoleń

C. Kalinowski i J. Sęczkowski właściciele SJESTY w Grzybowie

Polecamy Panią Annę Możdżyńską, jako rzetelnego trenera,który z zaangażowaniem poprowadzi Państwa zespół do celu.Ci z Państwa, którzy chcą zainwestować w rozwój swojej kadry,powinni skorzystać z pomocy Pani Anny- trenera z pasją!

Michał Walczak Restauracja Alchemik

Michał Walczak

Bernarda Zalicka Dyrektor Neptuno Resort & Spa w Dźwirzynie

Profesjonalizm, doświadczenie, a także wysoki poziom etyki hotelarskiej Pani Anny Możdżyńskiej , wyznaczają dla nas kierunek i silnie motywują do pracy nad coraz wyższą jakością świadczonych przez nas usług.Szkolenie poparte było wieloma przykładami, które wprowadziliśmy do naszej codziennej pracy.To zadziałało w praktyce.

Łukasz Wróblewski Manager Hotelu

Łukasz Wróblewski

Aleksandra Dudek Dyrektor Hotelu Hel

Aleksandra Dudek