Proces szkoleniowy rozpoczynam od identyfikacji potrzeb szkoleniowych w konkretnej organizacji.
Po rozmowie z dyrektorem, właścicielem lub managerem, wspólnie ustalamy cel jaki chcemy osiągnąć w ramach szkolenia.
Cel musi być zgodny z misją i wizją firmy, musi być realny i odpowiadać rzeczywistym zapotrzebowaniom poszczególnych działów w firmie.
Cel zostaje zapisany, aby umożliwić okresową ocenę jego realizacji
Wspólnie z dyrektorem, właścicielem lub managerem wybieramy metodę szkolenia, która najlepiej sprawdzi się w danej sytuacji , w tej firmie.
Wybierać możemy między:
warsztatem
szkoleniem
grami szkoleniowymi
treningiem dla kadry zarządzającej
wykładami motywacyjnymi
Trener przygotowuje szkolenie, adresowane do pracowników konkretnego działu w firmie.
Spotkanie motywujące przed szkoleniem – w obecności dyrektora, właściciela, managera, trener przedstawia krótko jaki będzie cel szkolenia, jakie korzyści odniosą uczestnicy biorąc udział w projekcie szkoleniowym.
To także moment na krótką, jasną motywację dla uczestników
Realizacja szkolenie. Wszystkie etapy, które odbyły się przed, mają wpływ na skuteczność szkolenia.
Przygotowanie raportu poszkoleniowego dla dyrektora oraz indywidualnego raportu z wyszczególnieniem mocnych stron i kompetencji,nad którymi należy popracować wykorzystując praktyczną wiedzę zdobyta na szkoleniu.
100 dni merytorycznego wsparcia, podpowiedzi, doradztwa
Na zakończenie procesu czyli po około 3 miesiącach krótki audyt przeprowadzony przez trenera, obrazujący na ile udało się wprowadzić zamiany, ułatwienia, efektywne rozwiązania, ćwiczone na szkoleniu.